RUSFET & COMPANY

Первинний SEO-аудит сайту: як ми робимо у Rusfet & Company

Як ми робимо аудит

Кожен власник зацікавлений у тому, щоб саме його сайт найкраще ранжувався пошуковими системами та показувався у видачі якомога вище. Це пов’язано з тим, що сайти з верхніх позицій відкриваються відвідувачами частіше. Це змушує власників покращувати свої інтернет-проекти.

Комплекс заходів, спрямованих на покращення видимості сайту та його відвідуваності, називається SEO-оптимізацією. Для того, щоб краще адаптувати інтернет-ресурс під запити користувачів та вимоги пошукових роботів, необхідно виправити помилки, що існують на сайті. Перелік таких помилок одержують у результаті SEO-аудиту.

Під час первинного аудиту сайту ми аналізуємо найбільш критичні помилки, які впливають на роботу та просування. Більш детальний аналіз передбачає програмно-технічний, пошуковий та контентний аудит.

В першу чергу перевіряємо:

  • працездатність елементів навігації по сайту;
  • налаштування сторінки 404;
  • швидкість завантаження сторінок ресурсу;
  • оптимізація сайту під екрани мобільних пристроїв;
  • наявність помилок в HTML-коді;
  • коректність роботи кнопок соцмереж;
  • наявність robots.txt та sitemap.xml, їх перевірка.

В обов’язковому порядку ми відстежуємо наявність:

  • дзеркал сайту, оцінюємо правильність їхнього налаштування;
  • дублі сторінок сайту;
  • дублі мета-тегів та заголовків h1;
  • «биті» посилання;
  • сторінки-сироти тощо.

Крім того, ми аналізуємо:

  • правильність побудови URL-адреси сторінок ресурсу;
  • наявність вихідних посилань;
  • об’єм та якість маси зовнішніх посилань;
  • ступінь унікальності контенту на сайті;
  • наявність та правильне оформлення зображень тощо.

В процесі аналізу ми використовуємо валідатори пошукових систем, спеціальні інструменти NetPeak Spider, Screаming Frog, додаткові ресурси validator.w3.org, similarweb.com, allpositions.ru, content-watch.ru, Адвего та інші.

Скріншот з екрану Screаming Frog під час анализу

Результати аналізу оформлюються у вигляді звіту у Google Docs. Документ включає основну таблицю з результатами роботи та додаткові листи-вкладення, де вказано адреси сторінок з проблемами.

Приклад SEO аудиту

В таблиці вказуються:

  • пункт аналізу;
  • точкові напрямки аналізу;
  • наявність або відсутність проблем;
  • варіанти рішення.

Для того, щоб не перевантажувати таблицю даними, всі помилки винесено на окремі аркуші-вкладки. Кожен такий аркуш має назву, помилки та перелік адрес сторінок, на яких виявлено проблеми.

Аркуш з помилками

Всі критичні моменти у документі виділено кольорами: червоний — критично, помаранчевий — середня критичність та жовтий — незначні помилки.

На окремій вкладці «Рекомендації» ми даємо компактний перелік необхідних дій, які варто провести для оптимізації проекту. Тут більш детально описуємо суть виявленої проблеми (чим дана проблема шкодить просуванню ресурсу); заходи, які необхідно вжити; ефект від оптимізації.

Аркуш рекомендацій

В цілому, виглядає це ось так:

Результат нашого SEO-аудиту покаже, на які проблеми варто звернути увагу в першу чергу. Дані аналізу дозволять вибудувати комплекс робіт з оптимізації сайту, який дасть можливість виграти у конкурентній боротьбі та збільшить шанси на залучення більшої кількості клієнтів.
Тепер ви знаєте, як ми робимо SEO-аудит, залишається лише нам подзвонити або написати, щоб отримати якісний первинний аналіз свого сайту!

Сама швидка реклама для Ваших товарів

Залиште свій телефон і ми зв’яжемося з Вам та надамо детальну інформацію про наші послуги