ПЛАН РОБІТ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ САЙТУ: ВІД АНАЛІЗУ ДО ЗВІТІВ
Подекуди клієнт, замовляючи просування сайту, не зовсім розуміє обсяг робіт, який передбачає даний процес. Це часто веде до непорозумінь у питаннях таймінгу та оплати. Стаття, яку ми пропонуємо, – це короткий огляд дій, які проводяться з метою виведення проєкту на кращі позиції у пошукових системах та збільшення конверсії.
Коли ви замовляєте просування сайту, ми проводимо роботу в декілька етапів:
- підготовча робота;
- поточний супровід;
- складання щомісячних звітів.
Подготовка и разработка стратегии
На першому етапі аналізуються ваші конкуренти, тематика, ринок регіону, під який створено ресурс.
На стадії аналізу конкурентів ми вивчаємо цільову аудиторію, конкурентне середовище, визначаємо лідерів, структуру їхніх сайтів, напрямки просування.
Паралельно оцінюємо сайт, який буде просуватися. Ми аналізуємо структуру, позиції у пошуку, їхню динаміку, положення серед конкурентів, виявляємо слабкі сторони проєкту.
Аналіз вашого сайту проводиться у декількох напрямках:
- оцінка юзабіліті — передбачає пошук недоліків у навігації, формах заявок, зворотного зв’язку, вивчає розташування навігаційних кнопок, графічних та текстових елементів. Іншими словами, оцінка юзабіліті вашого проєкту – це перевірка його простоти та зручності для користувача.
- технічний аналіз націлений на пошук помилок у роботі сайту. Такі помилки проявляються у наявності дублів, сміттєвих сторінок, «битих» посилань, помилок коду. Паралельно вивчається швидкість завантаження, перевіряється функціональність та адаптивність мобільної версії. У ході технічного аналізу проводиться також оцінка контенту: рівень унікальності текстів, їхній розмір, структура, рівень заспамленості, перевіряється відповідність інтенту відвідувачів.
- seo-аналіз — спрямований на вивчення рівня видимості вашого сайту у пошукових системах, кількість проіндексованих сторінок, визначаються джерела трафіку, оцінюються дані про відвідуваність. Велике значення приділяється оцінці кількості зовнішніх та внутрішніх посилань, якості донорів.
Іноді є потреба провести швидке дослідження – експрес-аналіз. Воно допомагає швидко виявити явні проблеми сайту та визначити первісні задачі для їхнього виправлення. Проте найчастіше робиться глибокий аналіз — ретельна оцінка проєкту, яка здатна виявити всю його проблематику.
Аналіз та технічний аудит наша компанія проводить за схемою, що наведена у посиланні.
Збір та затвердження семантичного ядра (списка запросов) — ця фаза включає вивчення запитів, за якими користувачі шукають товари чи інформацію, що пропонує ваш сайт. Паралельно вивчаються ключові фрази, за яким просуваються та тримаються у ТОПі видачі конкуренти.
Групування запитів та розподіл по сторінках— проводиться після збору всіх можливих ключових фраз. Зібрані запити групуються (кластеризуються), щоб зрозуміти, які саме ключі на якій сторінці варто просувати.
Стратегія формування мета-тегів. Використовуючи запити, які в найбільшій мірі відповідають інтенту користувачів, складаються title (заголовок сторінки, який показується у видачі) та description (короткий опис торгової пропозиції або інформації на сторінці).
Технічна оптимізація сайту – передбачає впровадження рекомендацій з аудиту: налаштування robots, sitemap, коректної пагінації (у випадку необхідності), видалення помилок коду, дублів, «битих» посилань, налаштування необхідних редиректів, виправлення інших важливих моментів.
Розподіл ваги посилань сторінок по структурі сайту проводять, передаючи за допомогою посилань вагу з низькоконкурентних сторінок на висококонкурентні, які просуваються. Цей процес називають перелінковкою. Він спрощує відвідувачам пересування сторінками ресурсу, а роботам – їхнє індексування.
Створення проєкт-завдання для написання текстів на сторінках, які просуваються. У випадку наявності помилок або невідповідності контенту цілям просування, створюється технічне завдання для копірайтера із зазначенням тем текстів, їх розмір, структура, перелік ключових запитів, частота їхнього використання у тексті, опис інших моментів, необхідних для успішного просування сайту.
Створення текстів, що оптимізовані під пошукові системи. На підставі технічного завдання копірайтер пише необхідні тексти. Потім дані тексти розміщуються на вашому сайті.
Аналіз сайту — це база для визначення стратегії просування проєкту у пошукових системах. Наступним кроком є реалізація окремих тактичних задач та регулярне дослідження результатів.
Сопровождение проекта и реализация тактических задач
Тут починається другий етап просування – подальша постійна робота з вашим проєктом, яка поділяється на:
- зовнішню оптимізацію, яка концентрується на підвищенні впізнаваності бренду, популяризації сайту, залучення більшої кількості відвідувачів;
- регулярне відстеження позицій, оцінка результатів від впровадження змін, коригування дій при відсутності запланованих показників.
Зовнішня оптимізація включає:
- тематичний крауд-маркетинг — це нарощування згадок про ваш сайт серед читачів тематичних блогів, форумів, сайтів з відгуками та, як наслідок, ріст впізнаваності бренду;
- реалізація завдань зі збільшення обсягу маси посилань на ресурс, що ми просуваємо. Маса посилань — це загальна кількість всіх зовнішніх посилань на сайт з інших ресурсів. Збільшення маси посилань відбувається шляхом розміщення статей з лінками на ресурсах-донорах з подібною або такою ж тематикою. При цьому донорів перевіряють на «вік» (він повинен бути не менше 1 року), відвідуваність, позиції у видачі, відсутність значної кількості рекламних банерів та зовнішніх посилань з рекламою інших ресурсів. Якісна маса посилань допомагає підняти імідж вашого проєкту, піднятися вище конкурентів. Неякісні посилання можуть звести нанівець всі зусилля з просування.
- Робота над контентом проєкту передбачає глибоке вивчення його тематики, виявлення прогалин у висвітленні окремих питань, виявлення потреб та невирішених питань потенційних відвідувачів. Ґрунтуючись на отриманій інформації, ми розробляємо контент-план. При складанні плану враховуються теми, які вимагають висвітлення; визначається формат подачі інформації (текст, відео, інфографіка), дата публікації. Написаний або відзнятий матеріал розміщуються на сайті відповідно до затвердженого графіка.
Відстеження позицій включає:
- Звіт про виконану роботу (зазвичай за місяць) – складається для визначення обсягу змін, оцінки результатів, рівня успішності тактичних дій та їхня відповідність прийнятій стратегії.
- Коригування стратегії просування – необхідна у тому випадку, коли впродовж визначеного часу впроваджені зміни не дали результатів.
Складання звітності та оцінка результатів
Третій етап– це складання щомісячних звітів для клієнта. Звіт показує, що з запланованого зроблено, в яких обсягах, наскільки це вплинуло на позиції сайту, його відвідуваність.
- Звіт про виконану роботу показує вам, які саме задачі реалізовувались.
- Звіт про зростання позицій – показує динаміку зростання вашого проєкту у пошукових системах та ефективність тактичних дій.
- Звіт про кількість лідів з пошукових систем показує, наскільки результативно працює воронка продажу на вашому сайті. Він дає картину руху відвідувача від простого перегляду товару або інформації на сайті до залученості та прийняття вашої торгової пропозиції.
Наведений вище перелік робіт не є вичерпним. Вказано лише загальні напрямки, пов’язані із SEO-просуванням проєктів. Кожен сайт індивідуальний та вимагає спеціального підходу. Але сподіваємось, цей матеріал буде вам корисним.
Успішний досвід дозволяє компанії Rusfet&Co генерувати цікаві ідеї та ефективні рішення для бізнесу в Інтернеті. Ми готові виконати роботу будь-якого рівня складності та високої якості!
У разі виникнення питань зв’язуйтесь із нами по вказаних контактах. Будемо раді надати консультацію чи співпрацювати!
Сама швидка реклама для Ваших товарів
Залиште свій телефон і ми зв’яжемося з Вам та надамо детальну інформацію про наші послуги