SMM для Туроператора
За три місяці роботи зі сторінкою у Facebook «Туроператор по Криму» було зроблено 122 публікації, включно з 16 рекламними постами.
За три місяці роботи зі сторінкою у VK «Екскурсійні тури до Криму» було зроблено 120 публікацій, у т.ч. 16 рекламних.
Щотижневий ріст охоплення аудиторії у порівнянні із аналогічним показником 1-го місяця склав від 550% до 2000%.
16 рекламних кампаній у Facebook забезпечили охоплення 29 243 осіб. Залученість аудиторії склала 10 141 особу. У середньому, залученість користувачів рекламних публікацій на 33% перевищила органічну залученість.
Кількість переходів на сайт за посиланнями в рекламних публікаціях склала 241.
У порівнянні з показниками квітня зростання охоплення аудиторії у ВК у травні склало 3769 %, у червні – 4064 % та у липні – 4092%. На перший погляд, цифри фантастичні. Проте абсолютні величини виміру цього показника демонструє зростання: 664, 25 024, 26 989, 27 396 – за квітень, травень, червень і липень відповідно.
Кількість унікальних відвідувачів сторінки з кожним місяцем зростала. Зрештою за 3 місяці даний показник склав 1981 відвідування.
Сама швидка реклама для Ваших товарів
Залиште свій телефон і ми зв’яжемося з Вам та надамо детальну інформацію про наші послуги